Az idő a webáruházak számára is pénz, amelynek egy része a folyamatok automatizálásával megtakarítható, így kevesebb időráfordítással nagyobb nyereséget realizálhatnak.
Hasznos, ha a webáruház motor olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik, hogy bizonyos ismétlődő folyamatok, mint például a számlázás, a csomagfeladás, termékadatbázis frissítése, adatátadás más ügyviteli rendszerek felé, emberi beavatkozás nélkül is működjenek. A cégeknek törekedniük kell, hogy minél több ilyen feladatot automatizáljanak, és az így nyert időt a számukra fontos dolgoknak szenteljék. Cikkünkben megnézzük, milyen folyamatok gépesíthetők, tarts velünk!
A bérelt webáruházak előnyei
Amennyiben webáruház indítása mellett döntünk, többféle lehetőség közül választhatunk, a bérlés az egyik és sok szempontból legelőnyösebb. Egyrészt a legkisebb befektetéssel jár, sőt a népszerű Unas esetében többféle előfizetési csomag közül választhatsz. Másrészt mentesülsz a fejlesztések szükségessége alól, ugyanis a havi díjért cserébe megkapod, sőt komoly technikai támogatást is kapsz. És szerződéskötés után akár már másnap beélesítheted a webáruházadat, és a profittermelésre koncentrálhatsz.
A trendeknek megfelelő arculatú webáruház lehet a tiéd, továbbá számos funkció, integráció és alkalmazás közül választhatsz a profilodnak megfelelően. Probléma, kérdés esetén bátran fordulhatsz a fejlesztőhöz, az ügyfélszolgálat a rendelkezésedre áll, hogy gyors segítséget kapj.
Milyen folyamatokat érdemes automatizálni?
A webáruházak esetében is számos alaptevékenység és egyéb, az adminisztrációt vagy a marketinget érintő folyamat van, amelyeket automatizálni érdemes, hogy ezáltal időt takaríthass meg, és azt számodra fontosabb feladatokra fordíthass. Az Unas lehetőséget ad erre, amennyiben a VIP csomagot választod.
A ciklikus folyamatok esetében beállíthatod, hogy a rendszer milyen műveleteket végezzen el emberi beavatkozás nélkül bizonyos feltételek teljesülése esetén és bizonyos szabályok mentén. Így hatékonyabban szervezheted az üzemeltetéssel járó egyes folyamatokat. Gépesíthető többek között a megrendelés, a számlázás, a csomagfeladás, a hírlevél-feliratkozás, a vásárlói regisztráció, a kosárelhagyás, a pontgyűjtés folyamata, és mindezeket egyszerűen beállíthatod az admin felületen megfelelő jogosultság birtokában, ha rendelkezel az erre jogosító előfizetéssel.
Automata folyamatok = több idő a fontos dolgokra
Valamennyi webáruház célja a bevételek, a profit növelése, így ennek érdekében mindent meg kell tenni. Persze az üzemeltetés számtalan feladattal jár, és könnyű elveszni a részletekben. Éppen ezért érdemes időről időre felülvizsgálni a folyamatokat, és megkísérelni automatizálni a korábban manuálisan végzett, ismétlődő feladatokat.
Amennyiben úgy érzed, segítségre van szükséged, a technikai támogatás keretében lehetőséged van segítséget kérni, hogy mielőbb hatékonyabbá tedd webáruházad üzemeltetését.