A folyamatok automatizálásával időt spórolhatsz

2024. szeptember 10.

Az idő a webáruházak számára is pénz, amelynek egy része a folyamatok automatizálásával megtakarítható, így kevesebb időráfordítással nagyobb nyereséget realizálhatnak. 

Hasznos, ha a webáruház motor olyan funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik, hogy bizonyos ismétlődő folyamatok, mint például a számlázás, a csomagfeladás, termékadatbázis frissítése, adatátadás más ügyviteli rendszerek felé, emberi beavatkozás nélkül is működjenek. A cégeknek törekedniük kell, hogy minél több ilyen feladatot automatizáljanak, és az így nyert időt a számukra fontos dolgoknak szenteljék. Cikkünkben megnézzük, milyen folyamatok gépesíthetők, tarts velünk!

A bérelt webáruházak előnyei

Amennyiben webáruház indítása mellett döntünk, többféle lehetőség közül választhatunk, a bérlés az egyik és sok szempontból legelőnyösebb. Egyrészt a legkisebb befektetéssel jár, sőt a népszerű Unas esetében többféle előfizetési csomag közül választhatsz. Másrészt mentesülsz a fejlesztések szükségessége alól, ugyanis a havi díjért cserébe megkapod, sőt komoly technikai támogatást is kapsz. És szerződéskötés után akár már másnap beélesítheted a webáruházadat, és a profittermelésre koncentrálhatsz.

A trendeknek megfelelő arculatú webáruház lehet a tiéd, továbbá számos funkció, integráció és alkalmazás közül választhatsz a profilodnak megfelelően. Probléma, kérdés esetén bátran fordulhatsz a fejlesztőhöz, az ügyfélszolgálat a rendelkezésedre áll, hogy gyors segítséget kapj. 

Milyen folyamatokat érdemes automatizálni?

A webáruházak esetében is számos alaptevékenység és egyéb, az adminisztrációt vagy a marketinget érintő folyamat van, amelyeket automatizálni érdemes, hogy ezáltal időt takaríthass meg, és azt számodra fontosabb feladatokra fordíthass. Az Unas lehetőséget ad erre, amennyiben a VIP csomagot választod. 

A ciklikus folyamatok esetében beállíthatod, hogy a rendszer milyen műveleteket végezzen el emberi beavatkozás nélkül bizonyos feltételek teljesülése esetén és bizonyos szabályok mentén. Így hatékonyabban szervezheted az üzemeltetéssel járó egyes folyamatokat. Gépesíthető többek között a megrendelés, a számlázás, a csomagfeladás, a hírlevél-feliratkozás, a vásárlói regisztráció, a kosárelhagyás, a pontgyűjtés folyamata, és mindezeket egyszerűen beállíthatod az admin felületen megfelelő jogosultság birtokában, ha rendelkezel az erre jogosító előfizetéssel. 

Automata folyamatok = több idő a fontos dolgokra

Valamennyi webáruház célja a bevételek, a profit növelése, így ennek érdekében mindent meg kell tenni. Persze az üzemeltetés számtalan feladattal jár, és könnyű elveszni a részletekben. Éppen ezért érdemes időről időre felülvizsgálni a folyamatokat, és megkísérelni automatizálni a korábban manuálisan végzett, ismétlődő feladatokat. 

Amennyiben úgy érzed, segítségre van szükséged, a technikai támogatás keretében lehetőséged van segítséget kérni, hogy mielőbb hatékonyabbá tedd webáruházad üzemeltetését.

Ajánló

Fejezd ki magad stílusos módon

Fejezd ki magad stílusos módon

Az öltözködés nem csupán ruhák viselése, hanem a személyiségünk kifejezésének fontos eszköze. A ruházati kultúra mindig is szerepet játszott abban,...

bővebben