Új magyar applikáció forradalmasíthatja az ingatlanközvetítést!

Egy új magyar innováció a láthatáron! Az Agora nevű ingatlannyilvántartó applikáció forradalmasíthatja az ingatlanközvetítést.

Az ingatlanközvetítő szakma egyik legnagyobb kihívása, hogy az értékesítők rengeteg értékes időt veszítenek el a hosszas, monoton adminisztrációval. Az iparág eddig híján volt az igazán innovatív, digitális megoldásoknak, de ez most egy magyar fejlesztő csapatnak köszönhetően megváltozhat! Az Agora nevű alkalmazás fejlesztői ugyanis felismerték a problémát, és olyan felhőalapú ingatlannyilvántartó alkalmazást hoztak létre, ami akár 65%-os időmegtakarítást is eredményezhet.

Elavult módszerek az ingatlanközvetítésben

Bár ma már rengeteg szakmát forradalmasított a digitalizáció, ezzel hatékonyabbá téve a munkafolyamatokat, de az ingatlanpiacon nem történt még komoly áttörés. Máig rengeteg a papíralapú folyamat. Ha használnak is számítógépes rendszereket, azok jellemzően a mindig kéznél lévő mobiltelefonokról nem érhetőek el.

A legtöbb irodára a papíralapú adminisztráció a jellemző, amely rengeteg időt és energiát vesz el. A helyszíni tárgyalások, megbeszélések során papírra vitt információkat az irodába érve az ingatlanosnak újra fel kell vinnie a különféle számítógépes rendszerekbe. Ez nemcsak többletmunkát jelent, hanem hibázási lehetőséget is.

A hatékonynak nem igazán mondható adminisztrációs feladatok mellett az ingatlanértékesítési folyamat többi részén is van mit fejleszteni. Gondoljunk csak az ingatlanok különböző hirdetőfelületekre való feltöltésére, vagy éppen a potenciális vevőknek való ajánlatküldésekre. Ezek mind-mind sok időt és energiát igénylő feladatok, amiket lehetne sokkal hatékonyabban is végezni. 

Agora, az innovatív ingatlannyilvántartó applikáció

Az Agora fejlesztői felismerték, hogy az ingatlanosok mindennapos munkáját sokkal hatékonyabbá lehetne tenni egy profi ingatlannyilvántartó rendszerrel. Felmérve a piac igényeit, egy olyan felhőalapú megoldást fejlesztettek, amely az ingatlanos szakma számára jelentős hatékonyságjavulást eredményez. Lássuk mi mindenre jelent megoldást az Agora innovatív ingatlannyilvántartó rendszere:

Kiváltható a papíralapú adminisztráció

Az Agora adatbázisába már a helyszínen lehet rögzíteni az ingatlan adatait. A felhőalapú szolgáltatásnak köszönhetően az adminisztrációval egyidejűleg az ingatlaniroda többi munkatársa számára is rögtön látható lesz az adott ingatlan.

Hatékony ingatlan adminisztráció
Forrás: Agora Softwares

A hamarosan megjelenő elektronikus aláírás funkciónak köszönhetően pedig teljesen kiváltható a papírmunka: a megbízás a mobilon rögzíthető, és a szerződéskötés azonnal megvalósul! Ennél gyorsabb és hatékonyabb szerződéskötési folyamatot kívánni se lehetne!

Ajánlatküldés két kattintással

Hála a két érintéses ajánlatküldésnek, az értékesítők azonnal kiküldhetik az ügyfeleknek a számukra potenciálisan érdekes ajánlatokat. Ha ez nem lenne elég, folyamatban van egy mesterséges intelligencia alapú fejlesztés, amely a korábbi javaslatok alapján képes lesz önállóan kiválasztani az ügyfelek számára releváns ingatlanokat. Nem kell többé egyesével fejben tartani a keresési igényeket, vagy Excel-táblákból keresgetni, hogy kinek, mit ajánljanak. Az egész kiajánlási folyamat jelentősen egyszerűsödik.

Intuitív térkép

További könnyítés, hogy már az utcaneveket, pontos címeket sem kell egyenként megjegyezni, mert az intuitív térkéfunkció segítségével elegendő egy területet körberajzolni ahhoz, hogy megtaláld a keresett ingatlant. 

Intuitív térképfunkció az ingatlannyilvántartó rendszerben
Forrás: Agora Softwares

Megoldás az egész ingatlanirodának

Mivel az alkalmazás felhőalapú, az ingatlaniroda munkatársai bárhol és bármikor láthatják egymás portfólióját. Így már kollegáik ingatlanjaikkal is tudnak dolgozni, ami jelentősen megnöveli a sikeres üzletkötés esélyét. 

Az Agora fejlesztői ráadásul a vezetőkre is gondoltak! Rövidesen ugyanis megjelenik a kifejezetten vezetők számára létrehozott admin felület, amivel sokkal könnyebb lesz követni az iroda működését. A felületen nemcsak az lesz látható, hogy melyik munkatárs melyik ingatlanon dolgozik, de szemléletes kimutatások is készíthetőek a segítségével.

Ingatlanos vagy és szeretnél akár 65%-kal több időt az értékteremtő feladatokra szánni? Segíts tesztelni!

Az applikáció jelenleg Béta (teszt) verzióban működik, így az összes elérhető funkció ingyenesen használható. Ha szakmabeli vagy és szívesen megszabadulnál az elavult ingatlanközvetítői feladatoktól és inkább az értékteremtő feladatokra fókuszálnál, akkor légy részese a tesztelésnek! Minden visszajelzés segít abban, hogy az alkalmazás fejlődjön és a lehető legjobban támogassa az ingatlanközvetítők mindennapos munkáját.

Töltsd le, telepítsd és az Agora máris használatra kész. Az alkalmazás Androidra és iOS-re is elérhető: