Black Friday: Így hozd ki a legtöbbet a webáruházadból!

2024. november 13.

Ha éppen ezt a cikket olvasod, bizonyára volt már olyan pillanat az életedben, amikor a megnövekedett rendelésekkel meggyűlt a bajod. Ha szeretnéd, hogy webáruházad a Black Friday idején is gördülékenyen működjön, és maximálisan kihasználhassa az év legnagyobb vásárlási időszakát, akkor jó helyen vagy.

Itt az idő, hogy felkészülj a vásárlói rohamra! A Complexpress webáruházaknak szóló logisztikai szolgáltatása a segítségedre lesz ebben. Egy kis előre tervezéssel nemcsak ezt az évet, hanem az összes vásárlói rohamot és a jövő évi Black Friday-t is nyugodtabban várhatod!

A Black Friday Magyarországon

Az őrületes vásárlási láz 2014 óta van jelen nálunk is, és mostanra a november egyik legnagyobb eseményévé vált. Míg korábban a hónap utolsó hétvégéjére koncentrálódott, ma már szinte az egész november a kedvezmények jegyében telik. 

Ettől függetlenül is elmondható, hogy az online vásárlások népszerűsége az utóbbi években ugrásszerűen megnőtt – sokan szeretik otthonról intézni a vásárlásaikat, és a pandémia csak fokozta ezt a tendenciát. A te webáruházad készen áll a nagyobb forgalomra? 

 Hogyan készülj fel a rohamra?

A Black Friday izgalmas időszak, de a háttérben sok apróságnak meg kell megfelelni. A gondos előkészületek nélkül könnyen káoszba fulladhat a nagy nap:

  • Előfordulhat, hogy túl sok vagy épp túl kevés terméket rendelsz meg. 
  • A weboldal túlterhelődhet.
  • Túlórázás, mely megterheli a dolgozókat
  • Csúszások a kiszállításban, ami elégedetlen vásárlókat jelent – mindez elkerülhető, ha előre gondolkozol.

Figyelj a részletekre!

Gondoskodj róla, hogy a keresettebb termékeidből elegendő mennyiség álljon rendelkezésre, így elkerülheted a készlethiányt. A Black Friday alatt a vásárlók hajlamosak jobban körülnézni és összehasonlítani az ajánlatokat, ezért fontos, hogy termékleírásaid alaposak és részletesek legyenek. 

Ebben az időszakban megnövekszik a látogatók száma, és egy gyengén optimalizált oldal könnyen összeomolhat a terhelés alatt. Vagy a lassúság miatt egyszerűen bezárja a potenciális vásárló az oldalad. Tehát tesztelj és készülj fel a terhelésre! 

Kommunikálj folyamatosan a vásárlókkal, használj hírleveleket, közösségi média posztokat és e-mail kampányokat már november elején, hogy a vásárlók értesüljenek az akciókról.

Környezetvédelem: fenntartható csomagolás és kiszállítás

A nagy leárazások idején sok termék kerül kiszállításra, ez óriási terhet ró a környezetre is. Gondolj a fenntarthatóságra: ha megteheted, válassz környezetbarát csomagolóanyagokat, és tájékoztasd erről a vásárlóidat is! Egyre többen választanak olyan webáruházakat, ahol figyelnek a környezetvédelemre.

A tudatos felkészülés által a Black Friday nem a stresszről, hanem a sikerekről szól. Egy jól megtervezett stratégia, stabil weboldal és átlátható kommunikáció segít abban, hogy az érdeklődők hűséges vásárlókká váljanak. Mindezt egy fulfillment céggel való partnerség nagyban megkönnyíti. 

Ajánló

Fejezd ki magad stílusos módon

Fejezd ki magad stílusos módon

Az öltözködés nem csupán ruhák viselése, hanem a személyiségünk kifejezésének fontos eszköze. A ruházati kultúra mindig is szerepet játszott abban,...

bővebben