Mikor irodánk költöztetésére kerül a sor, nem egyszerű feladatba vágunk bele. Ennél a folyamatnál kifejezetten számít a gyorsaság és hatékonyság, hiszen nem tehetjük meg, hogy napokra leálljon az élet és ne legyen optimális a munkavégzési terület.
Bízd profikra irodád költöztetését!
Néha a lakossági költöztetés is feladja a leckét, mivel ebben az esetben is előfordulhat, hogy temérdek mennyiségű holmit halmozunk fel és jókora bútorokat kell mozgatni. Az értékes irodai felszerelésünk nincs biztonságban, ha hozzá nem értő kezek próbálják kivitelezni a szállítást. Az iroda költöztetése akkor lehet igazán gördülékeny és célravezető, ha egy szakképzett és tapasztalt csapatra bízzuk rá magunkat.
A Visszuk.hu gárdája szakértőnek tekinthető ezen a területen, ugyanis számtalan irodaköltöztetést bonyolítottak már le az évek során. Minimális idő alatt is képesek transzportálni az összes nélkülözhetetlen ingóságunkat anélkül, hogy sérülés vagy károkozás történne. Az eddigi ügyfelek véleményei szintén azt támasztják alá, hogy ha velük dolgozunk együtt, nyugodtan és elégedetten dőlhetünk hátra a procedúra végén.
Ezekre érdemes figyelni költöztetés előtt
Természetesen akkor lehet valóban sikeres az irodaköltöztetés, ha mi is aktívan szerepet vállalunk és elvégezzük a ránk eső részét a folyamatnak. Ebbe beletartozik egy alaposan átgondolt menetrend létrehozása, és minden fontos információ közlése a költöztető cég diszpécsereivel.
Érdemes megálmodni egy praktikus ütemtervet arra vonatkozóan, hogy mely csomagok, bútorok kerüljenek át elsőként az új helyre, mely eszközök élveznek prioritást. A dobozokat ajánlott felcímkézni. Ez a költöztető cég csapatának is nagy segítség, mert rendszerezettebben tudnak pakolni, és számunkra is előnyös, hiszen egyből tudni fogjuk, hogy mit hol keressünk.
Ha már a dobozoknál tartunk, azt is gondoljuk végig, hogy mely eszközeink követelnek speciális bánásmódot. Például egy nyomtató vagy egy páncélszekrény szállítása előtt javasolt buborékfóliás csomagolóanyagot alkalmazni. Az is egy opció, ha a törékeny tárgyakat pléddel tekerjük körbe. Ha ez nehézséget okoz nekünk, akkor sem kell csüggednünk, mert a költöztető cég csapata magára vállalja a szerelést és a csomagolást, amennyiben igényt tartunk rá.
Az irodaköltöztetés speciális terep
Irodaköltöztetés előtt mindenképp szükséges egy előzetes helyszíni felmérés. Ez alapján tudja a cég elkészíteni a konkrét árajánlatot, illetve ezáltal látja tisztán, hogy milyen körülmények várhatóak. Sokszor nem is az iroda alapterülete lényeges, hanem a bútorok listája.
A cégek többsége hétvégén és ünnepnapokon is elérhető, és rendszerint reggel 8 és délután 18 óra között dolgoznak. Ezek mentén kalkulálhatunk a szervezéssel. Ha módunkban áll, egyeztessük akár hetekkel előre a költöztetés időpontját, hiszen ez mindkét fél hasznára válik.
Egy profi cég mindent megtesz azért, hogy a lehető leghatékonyabb legyen az iroda költöztetése, és minél hamarabb birtokba vehessük újdonsült munkaállomásunkat!